Użytkownik "Kajetan" <kajetan@no.mail.gov.pl> napisał w wiadomości
news:e7use3$r5c$1@node5.news.atman.pl...
> Użytkownik "Sławek Owoc" <slawek@ignatianum.usunto.edu.pl> napisał w
> wiadomości news:e7u62n$q1p$1@alfa.ceti.pl...
>> Witam
>>
>> Otrzymalem HP NetServer LPr model 1738A, przekopalem strone HP i google,
>> serwis HP sie na mnie wypial ze nie mam wykupionego serwisu ...
>> Czy jest jakies narzedzie (jak ono sie nazywa) do testowania calosciowo
>> serwera ? podczas startu wyswietla sie informacja o tym ze:
>> NetServer Managment Controller selftest failed
>> DIMM managment failure
>> Due to this failure remote access and server management event logging are
>> not avaliable
>>
>> i tak za kazdym restartem ... czy to cos groznego ? zdalnie zarzadzanie
>> mnie nie intersuje w tym przypadku, martwi mnie ten "server management
>> logging".
>> Resetowanie poprzez wyciagniecie wtyczki zasialjacej i odczekanie 20
>> sekund nie pomaga (taka rada pojawia sie po wejsciu do biosu).
>> Co moge jeszcze z tym zrobic - ma ktos jakis pomysl ?
>
> Tez tak mialem NS LH3 jesli dobrze pamietam ;)
> Pomoglo
> http://forums1.itrc.hp.com/service/forums/questionanswer.do?threadId=105809&admit=-682735245+1151528026905+28353475
> odpowiedz Bena.
Dzieki Kajetan - to byl dobry trop ...
dla potomnych i tych "od NTG"
http://forums1.itrc.hp.com/service/forums/bizsupport/questionanswer.do?threadId=494031
czyli Solution B jest jak widac uniwersalnym rozwiazaniem na problemy
konfiguracji
Sprawa Navigator CD wciaz aktualna - jezeli ktos ma i moze sie podzielic to
bardzo prosze o kontakt
Pozdrawiam
Slawek
Received on Thu Jun 29 12:45:06 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 29 Jun 2006 - 13:42:04 MET DST