HP NetServer LPr - prośba o porade

Autor: Sławek Owoc <slawek_at_ignatianum.usunto.edu.pl>
Data: Wed 28 Jun 2006 - 17:09:12 MET DST
Message-ID: <e7u62n$q1p$1@alfa.ceti.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Witam

Otrzymalem HP NetServer LPr model 1738A, przekopalem strone HP i google,
serwis HP sie na mnie wypial ze nie mam wykupionego serwisu ...
Czy jest jakies narzedzie (jak ono sie nazywa) do testowania calosciowo
serwera ? podczas startu wyswietla sie informacja o tym ze:
NetServer Managment Controller selftest failed
DIMM managment failure
Due to this failure remote access and server management event logging are
not avaliable

i tak za kazdym restartem ... czy to cos groznego ? zdalnie zarzadzanie mnie
nie intersuje w tym przypadku, martwi mnie ten "server management logging".
Resetowanie poprzez wyciagniecie wtyczki zasialjacej i odczekanie 20 sekund
nie pomaga (taka rada pojawia sie po wejsciu do biosu).
Co moge jeszcze z tym zrobic - ma ktos jakis pomysl ?
Poza tym felerem serwer wyglda na sprawny.

Pozdrawiam
Slawek
Received on Wed Jun 28 17:15:06 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 28 Jun 2006 - 17:42:06 MET DST