1a2b3c4d5eWYTNIJTO@poczta.onet.pl napisał(a):
>>> Firma insert juz nie supportuje programu a po za tym skonczyla mi sie licencja
>>> wiec nawet do nich nie dzwonie.
>> 1. supportuje, program jest w ciągłej sprzedaży
>> 2. musisz mieć bardzo archaiczą wersję, bo od kilku lat InsERT zmienił
>> licencję i program jest bez ograniczeń czasowych.
>> (...)
>> To Ty służysz tam za fachowca od mikroSubiekta?
> ale co ty teraz soba prezentujesz ? bo wg. mnie bary mleczne
> Co twoje pytania maja wspolnego z subiektem, nie rozumiem cie chlopie zupelnie.
Dobra, skoro nie rozumiesz to napiszę ci to prostszymi słowami:
Ad. 1 - skoro producent suportuje program, to jest szansa że będzie w
stanie pomóc. Nie wiadomo na ile uszkodzona jest baza, niekoniecznie
będzie to bezpłatnie, ale cóż...
Ad. 2 - jesteś pewien, że baza jest z tej samej wersji co program?
Wiesz jaki byłby komunikat gdyby była nowsza od programu?
Ano mniej więcej taki właśnie (nie podałeś dokładnie jaki był ten Twój).
No to lecę po pierogi, bo mi kolejka przepadnie.
Pozdro
-- BorafuReceived on Wed Jun 28 21:30:06 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 28 Jun 2006 - 21:42:02 MET DST