Re: Miranda FULL z miranda.kom.pl

Autor: Nazir <nazir79_at_gmail.com>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 16:32:06 MET DST

radekp@alpha.net.pl napisał(a):
> 25 Jun 2006 03:31:02 -0700, w
> <1151231462.251603.33260@r2g2000cwb.googlegroups.com>, "Nazir"

> Niestety, nie mam czasu czytać pierdół. Jeżeli ktoś nie potrafi napisać
> komunikatora tak, by podstawowe rzeczy były pod ręką, to niech zabierze się za
> strzyżenie trawników (nożyczkami).

Skoro nie czytasz pierdol to co sie dziwisz ze czos ci nie dziala jak
wszystko jest wyjasnione w plikach readme.txt wraz z pluginami.
@goomish ladnie mnie zacytowal z forum :) tak wlasnie "Miranda nie dla
idiotow".

> Nie będę co chwila doinstalowywał popierdółek, żeby mieć w komunikatorze
> podstawowe rzeczy. Jak masz czas, to sobie kręć bata.

Wystarczylo przed sciagnieciem i zainstalowaniem przeczytac na glownej
stronie portalu www.miranda.kom.pl co to jest za komunikator no ale
"Miranda nie dla idiotow"

> To parodia w ogóle, żeby po aktualizacji tej archaicznej wersji z
> www.miranda.com.pl do aktualnej przestawały działać wtyczki.

Nie *.com.pl tylko kom.pl. Tu wlasnie klania sie czytanie plikow
readme.txt ale jak widac to jest glowny problem dla ktorego "Miranda
nie dla idiotow"

> Na razie wybrałem Kontakt (polecam zapoznanie się z programem i pouczenie się
> jak można zrobić porządny instalator wtyczek) oraz AQQ.

Tam tez zacznij czytac bo daleko nie zajdziesz LOL

pozdrawiam,
Nazir