Re: problemy z kasowaniem plików

Autor: www.fijaksoft.prv.pl :) <fijaksoft_at_wytnijtobardzoproszeo2.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 15:57:32 MET DST

Cyklista napisał(a):

> Normalnie mam tylko jedno konto bez hasła, tak, że nie pojawia mi się
> ekran logowania.

tak na prawde masz konto "administrator" tylko ze windows go nie
pokazuje na liscie, w xp prof mozna "wejsc inaczej" i widac, ale pewno
na home i tak to nie zadziala, okazuje sie ze home jest dziwaczny
>Jednak wygląda
> na to, że nie mam wszystkich uprawnień, bo podczas instalacji MySQL
> wywala mi błąd, który jak wyguglałem jest wynikiem jakichś brakujących
> uprawnień do folderu.
najprawdopodobnie masz ustawione uprawnienia do folderu ze tylko SYSTEM
na dostep, czyli ty nie, bo ty jestes "Wszyscy", "Uzytkownicy" i
"Administratorzy"
wiec wystarczy ze dodasz w tych zabezpieczeniach (jednak chyba musisz w
awaryjnym) prawo do tego folderu dodajac na liste najlepiej "wszyscy"
(bo masz prawo do zmiany uprawnien, i przejmowania foldeu na wlasnosc
skoro jestes administratorem) i zaznaczajac wszystkioe opcje (odczyt,
zapis, wykonanie, i reszta), i wtedy bedziesz mogl robic co chesz z tym
folderem

Zapodanie praw do czegos tylko "SYSTEMowi" ma czasami sens.

--
(*        www.fijaksoft.prv.pl      *)
(*     Programy, Instalki, Varia    *)