Re: Miranda FULL z miranda.kom.pl

Autor: <radekp_at_alpha.net.pl>
Data: Wed 28 Jun 2006 - 14:53:17 MET DST

27 Jun 2006 07:32:06 -0700, w
<1151418726.178667.96330@b68g2000cwa.googlegroups.com>, "Nazir"
<nazir79@gmail.com> napisał(-a):

> Skoro nie czytasz pierdol to co sie dziwisz ze czos ci nie dziala jak
> wszystko jest wyjasnione w plikach readme.txt wraz z pluginami.
> @goomish ladnie mnie zacytowal z forum :) tak wlasnie "Miranda nie dla
> idiotow".

Na pewno. Instalka z miranda.kom.pl w każdym bądź razie jest dla użytkowników,
którzy przy jej instalacji będa mieli więcej oleju w głowie niż autorzy tej
instalki. "Produkowanie instalek -- nie przez idiotów!".

> Wystarczylo przed sciagnieciem i zainstalowaniem przeczytac na glownej
> stronie portalu www.miranda.kom.pl co to jest za komunikator no ale
> "Miranda nie dla idiotow"

A ja proponuję hasło -- "newsy nie dla idiotów symulujących pisanie w języku
polskim".

> Tam tez zacznij czytac bo daleko nie zajdziesz LOL

Nie ma potrzeby, wszystko gra i buczy -- i nie przestaje działać po
aktualizacji. Czego życzę Mirandzie.