Re: Miranda FULL z miranda.kom.pl

Autor: <radekp_at_alpha.net.pl>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 20:42:54 MET DST

25 Jun 2006 03:31:02 -0700, w
<1151231462.251603.33260@r2g2000cwb.googlegroups.com>, "Nazir"
<nazir79@gmail.com> napisał(-a):

> dobrze, ze zrezygnowales z Mirandy bo jesli nie potrafisz przeczytac
> FAQ umieszczony na forum www.miranda.kom.pl gdzie wyraznie pisze jak to
> zrobic to nie jestes wart aby ja miec

Niestety, nie mam czasu czytać pierdół. Jeżeli ktoś nie potrafi napisać
komunikatora tak, by podstawowe rzeczy były pod ręką, to niech zabierze się za
strzyżenie trawników (nożyczkami).

Nie będę co chwila doinstalowywał popierdółek, żeby mieć w komunikatorze
podstawowe rzeczy. Jak masz czas, to sobie kręć bata.

To parodia w ogóle, żeby po aktualizacji tej archaicznej wersji z
www.miranda.com.pl do aktualnej przestawały działać wtyczki.

Na razie wybrałem Kontakt (polecam zapoznanie się z programem i pouczenie się
jak można zrobić porządny instalator wtyczek) oraz AQQ.