Re: problem z usb - pamieci masowe

Autor: bb <modula3_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 11:26:10 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> Skonfiguruj wyświetlanie wszystkich - nawet nieistniejących - urządzeń*,
> włącz pokazywanie ukrytych sterowników w Menedżerze urządzeń i usuń
> *wszystkie* sterowniki USB oraz wykryte wcześniej urządzenia USB, zrestartuj
> i zainstaluj je od nowa.
>
> *W zakładce Mój komputer | właściwości | zaawansowane | zmienne środowiskowe
> dopisz dwie nowe zmienne systemowe:
> devmgr_show_nonpresent_devices = 1
> devmgr_show_details = 1
>
> P.S. Mam mały problem z odpowiadaniem na Twoje posty - czy byłoby to wielkim
> problemem, gdybyś u siebie wyłączył kodowanie quoted-printable?

Niestety nie mogę wyłączyć opcji quoted-printable, używam google
groups do wysyłania i nie ma tam takiej opcji

Usunięcie wszystkiego z gałęzi Kontrolery uniwersalnej magistrali
szeregowej (łącznie z trzema ukrytymi typu mass storage) nic nie
zmieniło. Po przeresetowaniu komputera to samo. Nic nie dało
również wyłączenie Alcoholu, Nero, stacji dyskietek, dwóch
CD-romów oraz Avasta. Nic nie dało również całkowite usunięcie
ukrytego skanera Canona (na USB) ani karty Robotics, też na USB. Chyba
już wicej nic nie mozna usunąć.

Podczas tego usuwania były dwa momenty kiedy pamięć masowa w ogole
nie zniknęła. Pierwszy raz jak całkowicie od nowa zainstalowałam
skaner, a drugi raz jak zainstalowałam Roboticsa. Ale to starczyło
tylko na jeden raz, to znaczy do bezpiecznego usunięcia tej pamięci i
ponownego podłączenia jej. Potem znikała już normalnie czyli po 5
sekundach mniej więcej.

Zastanawiam sie czy to jednak nie kwestia typu USB, ta pamiec jest 2.0
a ja mam 1.1 wiec moze jak dokupie karte PCI z USB 2.0 by poszlo.