Re: problem z usb - pamieci masowe

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 13:20:10 MET DST

Użytkownik "bb" <modula3@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1150974630.399680.34430@r2g2000cwb.googlegroups.com...

> Michal Kawecki wrote:
>
> Na tej płycie mam Windows 2000 (jak napisane w pierwszym poscie) i
> wszystko jest OK, wykrywa sam, wiec to na pewno jest problem z
> Windowsem. Przedluzacza nie uzywam. W dzienniku zdarzen pusto. Wlasnie
> mysle ze moze jest jakis program typu USB Doctor (nie ma takiego, hehe)
> ktory by pozwolil zdiagnozowac co sie dzieje albo wymusic wlasnie
> wpisanie dokladnych informacji do dziennika zdarzen. Sprawdze jeszcze
> wieczorem czy moze rejestrowanie Acces failure i Success cos da, ale to
> chyba sie tyczy security a nie sprzetu.

Skonfiguruj wyświetlanie wszystkich - nawet nieistniejących - urządzeń*,
włącz pokazywanie ukrytych sterowników w Menedżerze urządzeń i usuń
*wszystkie* sterowniki USB oraz wykryte wcześniej urządzenia USB, zrestartuj
i zainstaluj je od nowa.

*W zakładce Mój komputer | właściwości | zaawansowane | zmienne środowiskowe
dopisz dwie nowe zmienne systemowe:
devmgr_show_nonpresent_devices = 1
devmgr_show_details = 1

P.S. Mam mały problem z odpowiadaniem na Twoje posty - czy byłoby to wielkim
problemem, gdybyś u siebie wyłączył kodowanie quoted-printable?

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/