Re: problem z usb - pamieci masowe

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 11:48:05 MET DST

Użytkownik "bb" <modula3@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1151400370.302123.76780@c74g2000cwc.googlegroups.com...
Michal Kawecki wrote:
[...]
> Zastanawiam sie czy to jednak nie kwestia typu USB, ta pamiec jest 2.0
> a ja mam 1.1 wiec moze jak dokupie karte PCI z USB 2.0 by poszlo.

Być może. Jednak USB Peny są nierzadko robione i oprogramowywane przez tzw.
"firmy garażowe" w Chinach*, które nie przejmują się specjalnie niuansami
mechanizmu PnP, a już tym bardziej opłatami za rejestrację unikalnego
identyfikatora dla swego produktu. Może być tak, że HW_ID tego urządzenia
gryzie się z HW_ID innych urządzeń, których sterowniki posiada system, i
dlatego jest przez niego automatycznie odłączane. Windows 2000 ma mniej
wbudowanych sterowników i ten problem tam (chwilowo) nie występuje. Ale to
tylko taka hipoteza. Spróbuj może dla testu wpiąć inną pamięć masową, jeśli
pójdzie to sprzedaj tego pen-a i kup nowego ;-).

*zakładam tu oczywiście, że nie jest to oryginalny pen Kingstona, tylko
podróbka

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/