Re: Czy Vista zastąpi XP?

Autor: Wiktor S. <wswiktorSP_at_Mpoczta.fm>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 11:03:48 MET DST

> Posiadacze wolniejszych komputerów mają starsze systemy np 98se,
> Ale generalnie na większości komputerów jest zainstalowany XP,
> Czy w ciągu najbliższych lat zostanie on większosciowo zastąpiony
> przez Vistę lub inną wersje Win?

Tak się dzieje od kilkunastu lat i tak będzie teraz.

Był sobie Windows 3.11 (starszych czasów nie pamiętam). Wszedł 95 i co? Komu
nie działało mówił gówno, po co mi to, ale programy zaczęły wymagać 95...
potem 98: gówno, same błędy itd.. z czasem okazało się, że 95 i różne
OSR2-ki już nie chodzą na najszybszych kompach, i nagle wszyscy mieli 98.
Windows Me to dość krótki jest epizod, wszedł XP: gówno, nigdy w życiu i co
teraz? wszędzie jest XP. Pominąłem 2000, bo za jego czasów była jeszcze
linia 9x.

Za jakiś rok nowe komputery (również te z niższych półek) pociągną nowy
system bez żadnego problemu, i masowo będą sprzedawane z OEM-ową Vistą. Z
czasem nowe programy będą wymagały Visty i nie ruszą pod XP-kiem... tak jak
teraz często już nie chodzą pod 98.

--
Azarien