Re: Miranda FULL z miranda.kom.pl

Autor: Nazir <nazir79_at_gmail.com>
Data: Sun 25 Jun 2006 - 12:31:02 MET DST

> Ale z Mirandy już zrezygnowałem -- nie da się mieć kontaktów z samym nr
> komórkowym (a przynajmniej nie da się zaimportować z gg).

Witam,

dobrze, ze zrezygnowales z Mirandy bo jesli nie potrafisz przeczytac
FAQ umieszczony na forum www.miranda.kom.pl gdzie wyraznie pisze jak to
zrobic to nie jestes wart aby ja miec

http://www.miranda.kom.pl/mfaq.php?p=5#u1145
[Q] Czy w Mirandzie można dodać użytkownika z samym adresem e-mail,
tel. itd
[A] Tak, do tego celu służy wtyczka mPhantom User dostępna do
pobrania z
http://miranda-im.org/download/details.php?action=viewfile&id=468

http://www.miranda.kom.pl/mfaq.php?p=5#u1150
[Q] Czy istnieje mozliwość eksportowania (zapisania) całej listy
kontaktów (by np. przenieść ją do nowego/innego profilu)?
[A] Tak, do eksportowania całej listy kontaktów służy wtyczka
mContacts do pobrania z -> http://miranda.kom.pl/dev/bankrut/. Można
także skorzystać z wbudowanej funkcji części protokołów, które
przechowują lub mają mozliwość zapisania listy kontaktów po
stronie serwera, zalicza się do nich: GG, Tlen, ICQ, Jabber itp.

Tu moge dodac ze same numery tel tez przenosi z GG ale o tym trzeba tez
przeczytac aby wiedziec.

pozdrawiam,
Nazir