Re: Miranda FULL z miranda.kom.pl

Autor: <radekp_at_alpha.net.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 12:52:39 MET DST

Sat, 17 Jun 2006 15:50:46 +0200, w <14a7vhlba2m2z.dlg@fqdn.goomisha.pl>,
goomish <gum12-bez.tego@gazeta.pl> napisał(-a):

> a) nie da się (w Mirandzie)

Fakt.

> A do Radka: oficjalna Polska instalka MIM jest już z lekka zwietrzała.
> OIDP opisany wyżej problem powoduje starsza wersja wtyczki ieview.
> Zaktualizuj do najnowszej. A jak nie pomoże (choć powinno) poczytaj forum.
> Zdaj się, że gdzieś to jest dość szczegółowo opisane.

Problem dał się rozwiązać następująco -- wpisałem swój email we właściwościach
Mirandy (pole gg), no i zaczął wyświetlać mój email.

Ale z Mirandy już zrezygnowałem -- nie da się mieć kontaktów z samym nr
komórkowym (a przynajmniej nie da się zaimportować z gg).

Po przejrzeniu chyba wszystkich komunikatorów ostateczna rozgrywka toczy się
między AQQ (polecam fanom gg, wygląda jak ulepszony klon i jest znacznie
szybsza) oraz Konektem (coś mi wtyczka ieview nie chce działać...).