Re: System plikow NTFS, RAID i ochrona danych

Autor: Szacho <Szacho_at_go2.nospam.pl>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 17:50:30 MET DST

"Janek" wrote in message

> ramu mam wystarczajaco, dysk w miare szybki, szybszy dysk moim zdaniem
> niewiele
> pomoze, poniewaz w normalnych warunkach wszystko chodzi dobrze. dysk
> zacina sie
> przy naprawde "multimedialnych" zastosowaniach, czyli np. nagrywam film z
> TV +
> kopiuje plik + pracuje na jakiejs aplikacji.

Faktycznie w tych zastosowniach, ze wzgledu na wieksza przepustowość raid 0
bedzie dobrym rozwiazaniem. Gdybyłbym na Twoim miejscu kupiłbym dwa
dyski nie szczegolnie duże i po prostu przeznaczył je tylko i wyłacznie
do zgrywania i obrabiania filmów, system zostawiłbym na jednym dysku.

> wyrabia a film po nagraniu jest oczywiscie "urywany" nie wspominajac o
> wydajnosci systemu. wyraznie waskim gardlem jest dysk.

Dyski od zawsze były najwęższym gardłem całego komputera, szczegónie
w tych czasach :)

--
Pozdrawiam
Szacho