Re: System plikow NTFS, RAID i ochrona danych

Autor: Szacho <Szacho_at_go2.nospam.pl>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 17:44:44 MET DST

"Piotr Smerda" wrote in message

> Matrix RAID Intela? Hmmmm wydajność jest "porażająca" :)

Czy ja wiem, z racji tego ze na dwóch dyskach moge zrobic dwie różne
macierze
to w sumie moze byc, przy raid 0 przepustowość wynosi ~ 75 MB/s
przy Raid 1 w sumie tyle samo co pojedyńczy dysk OK ~ 50 MB/s, a komputer
i tak służy w księgowości :)

fakt na tym silikonie przepustowość przy słabszych dyskach (raid 0) wynosi
OK ~100 MB/s.

> Tak niedyskretnie spytam - próbowałeś kiedyś odzyskać dane z macierzy
> RAID-0 po padzie jednego z dysków? Jeśli tak to z jakimi efektami?

nawet się nie odważyłem :)

--
Pozdrawiam
Szacho