Re: System plikow NTFS, RAID i ochrona danych

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 19:14:43 MET DST

On Thu, 22 Jun 2006 17:50:30 +0200, Szacho wrote:

> Dyski od zawsze były najwęższym gardłem całego komputera, szczegónie
> w tych czasach :)

W dzisiejszych czasach raczej sieć jest wąskim gardłem. A w połączeniu z
mało wydajnymi szynami danych wewnątrz (PCI) to w ogóle porażka. Sytuację
trochę ratują nowe magistrale ale jeśli nic nowego nie wymyślą niedługo to
właśnie wewnętrzne kanały komunikacyjne będą "dławić" maszynę.

--
Pozdrawiam
Piotrek