Re: Przenieść Opcje folderów -> Widok

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 07:41:49 MET DST

In news:e7a1b7$d08$1@news2.ipartners.pl,
j_marek <j_marek@USUN_TO.gazeta.pl> typed:
> Witam!
>
> Jak przenieść następujące ustawienia między komputerami albo kontami na
> Windows XP Prof./Home:
> Panel sterownia -> Opcje folderów-> Widok -> Ustawienia zaawansowane

Nie ma takiej opcji jak Widok/zaawanasowane, chyba ze masz na mysli Typy
plikow/zaawansowane?

> Na razie w sieci mam XP Home więc zasady grup odpadają i tak. Poza tym nie
> zawsze chce wymuszać pewne ustawienia, lepsze mogą być ustawienia
> domyślne. Tylko, że ja chciałbym określić te ustawienia domyślne w
> Windows. Dodatkowo chciałbym tą metodę zaadoptować także do Windows 98.
>
> Chcę przenieść te ustawienia aby nie musieć ustawiać tego na każdym
> koncie i komputerze. Podejrzewam, że da się wyeksportować jakiś klucz z
> rejestru do pliku .reg.

Da sie wyeksportowac, ale musisz napisac o co Ci chodzi.
Jesli chodzi o zakladke *Widok* to masz zapisane w kluczu:
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced
np. Hidden: 0x00000001
np. DisableThumbnailCache: 0x00000001
itd.
Natomiast zakladka *Typy plikow* sa zapisane w kluczu:
HKEY_CLASSES_ROOT\.xxxxxxx

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy