Przenieść Opcje folderów -> Widok

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 01:45:29 MET DST

Witam!

Jak przenieść następujące ustawienia między komputerami albo kontami na
Windows XP Prof./Home:
Panel sterownia -> Opcje folderów-> Widok -> Ustawienia zaawansowane

Na razie w sieci mam XP Home więc zasady grup odpadają i tak. Poza tym nie
zawsze chce wymuszać pewne ustawienia, lepsze mogą być ustawienia domyślne.
Tylko, że ja chciałbym określić te ustawienia domyślne w Windows. Dodatkowo
chciałbym tą metodę zaadoptować także do Windows 98.

Chcę przenieść te ustawienia aby nie musieć ustawiać tego na każdym koncie i
komputerze. Podejrzewam, że da się wyeksportować jakiś klucz z rejestru do
pliku .reg.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski