Re: Przenieść Opcje folderów -> Widok

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 13:40:13 MET DST

W wiadomości: e7am7b$g76$1@atlantis.news.tpi.pl,
Piotr Palusiński <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał(a):
[...]
> Nie ma takiej opcji jak Widok/zaawanasowane, chyba ze masz na mysli
> Typy plikow/zaawansowane?

Witam!

Na moim Windows XP na zakładce Widok są dwa elementy. Ramka z dwoma
przyciskami zatytułowana "Widok folderu" i pole z wieloma kontrolkami
zatytułowane "Ustawienia zaawansowane". Może wcześniej nie zwróciłeś uwagi
na to?

Chciałem wyrazić się precyzyjniej dlatego dodałem te ustawienia
zaawansowane. Ale ponieważ zwykle nie zwraca się na to uwagi widzę, że
wprowadziłem tylko zamęt.

> Da sie wyeksportowac, ale musisz napisac o co Ci chodzi.
> Jesli chodzi o zakladke *Widok* to masz zapisane w kluczu:
> HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced
[...]

Klucz HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced
potwierdza moje przypuszczenia. Muszę tylko wybadać jakie konkretne
ustawienia mam przenieść. Nie chce robić tego hurtem, czyli całego klucza bo
jest tam trochę ustawień, których działania nie znam.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski