Re: wolny win2k

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 22:54:43 MET DST

Konrad Kosmowski wrote:

> Ale mówiąc w tym kontekście o wydajności to nie jest w żaden sposób
> mierzalne poza odczuciem (użytkownika) właśnie.

  Sugerujesz, że wbudowane w system mierniki są nic nie warte?

> Jednostkowy przykład prawdopodobnie dupnego sterownika. A taki

Może "dupny" ale który? Bo sterownik karty SS2 i karty video niby ten sam co
w XP bo sygnowany w2k/xp...Pewnie DirectX9c inne ?

> przykład ogólny (wpływający w dużej mierze na to co określiłem jako
> odczucie) to, że 2K uruchamia się wieki w porównaniu z XP. I wcale

  IMO wypisujesz marketingowe brednie... szybko podnosi się świeżo
zainstalowany XP (z doswiadczenia) natomiast system. który normalnie uzywam
(zainstalowany > 3 lata temu) startuje kilka minut...

  Zresztą szybkość startu systemu jest istotna dla komiwojażera a nie dla
użytkownika który włącza komputer raz dziennie albo jeszcze rzadziej.

--
marfi