Re: wolny win2k

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 22:58:58 MET DST

** marfi wrote:

> Sugerujesz, że wbudowane w system mierniki są nic nie warte?

Sugeruję, że źle interpretujesz ich odczyty.

> Może "dupny" ale który? Bo sterownik karty SS2 i karty video niby ten
> sam co w XP bo sygnowany w2k/xp...Pewnie DirectX9c inne ?

A no właśnie. Sterownik dla 2K pod XP. :) Dla XP są inne sterowniki,
owszem XP potrafi załadować starsze ale to już nie jest to.

> IMO wypisujesz marketingowe brednie...

Mogę z zegarkiem zmierzyć. :) To jest *zauważalnie* (na oko 2x) dłuższe.

> szybko podnosi się świeżo zainstalowany XP (z doswiadczenia)
> natomiast system. który normalnie uzywam (zainstalowany > 3 lata
> temu) startuje kilka minut...

szybko podnosi się świeżo zainstalowany 2K (z doswiadczenia)
natomiast system. który normalnie uzywam (zainstalowany > 3 lata
temu) startuje kilka minut...

> Zresztą szybkość startu systemu jest istotna dla komiwojażera a nie
> dla użytkownika który włącza komputer raz dziennie albo jeszcze
> rzadziej.

Dla jego odczucia? Oczywiście pierwsze co zauważy, to fakt że mu się
system podnosi wieki.