Terminale - jak poradzic sobie z takim problemem?

Autor: Kuzar <maciek_at_onet.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 14:23:14 MET DST

        Witam!

W jednej adresacji lokalnej mam:

1) 10.1.1.1 - urzadzenie zdalnego dostepu
2) 10.1.1.2 - serwer terminali
3) 10.1.1.3 - klient terminala
4) 10.1.1.4 - klient terminala

Na dysku terminala w katalogu C:\aplikacja kliencka mam aplikacje ktora
odpalam na terminalach. Aplikacja ta ma za zadanie laczyc sie z
urzadzeniem 10.1.1.1 i pobierac z niej dane i wyswietlac na monitorze
terminala.

Sa jednak 2 rozne problemy.
Aplikacja ta da odpalic sie tylko i wylacznie na jednym z terminali.
Nigdy na dwoch na raz. Czyli odpalam na pierwszym aplikacje i dziala,
odpalam na drugim i jakby brak reakcji. Nic sie nie dzieje. Dopiero jak
wylacze aplikacje na pierwszym to na drugim da sie ja odpalic.

1) Czy da sie gdzies w Windowsie wlaczyc jakis tryb wylaczonosci dla tej
aplikacji? Tak by aplikacja dziala jednoczesnie na 2 lub wiecej
teminalach? Odplanie tego programu z 2 roznych lokalizacji nie daje efektu.

2) No i kolejny problem: Aplikacje klienckie lacza sie z urzadzeniem
zdalnego dostepu pod adresm 10.1.1.2, czyli IP servera a nie adresami
terminali. Czy i z tym da sie cos zrobic?

Czy sa jakies dodatkowe narzedzia by wspomoc ta sytuacje?