Re: BartPe - czcionki krzaki

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 18:39:54 MET DST

Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości
news:449163f2@news.home.net.pl...

> Użytkownik "Henry(k)" <henrico8@op.pl> napisał w wiadomości
>
> Szkoda zamulać... a dziury czekają... Avast na kompie z celeronem 500 mam
> poniżej 1% obciążenia procka. A aktywne mam wszystkie osłony.
> Niestety, z doświadczenia wiem, że ostrożność może już nie wystarczyć.

Jakbym miał komputer podłączony bezpośrednio do netu, a nie przez sprzętowy
NAT to bym zainstalował.
A tak... wszystkie porty zablokowane oprócz niestandardowych 5-ciu czyli nic
nie wlezie, jak sie załaduje ze stronką to zechce wyjść, a tu firewall
zakrzyczy. Od czasu do czasu skanuje sobie Pandą OnLine i od ponad 2 lat
spokój.
A jak kiedyś wlazło coś w robocie co sam odpaliłem świadomie (antywir nie
krzyczał na ten plik przed uruchomieniem) to antywir tylko już se powiadomić
mnie mógł i nic więcej, bo się komp praktycznie przyblokował. Firewall też
neta wyłączył.
I tu - nawiązując do tematu - wtedy właśnie przydała by się taka rozruchowa
kompilacja do wycięcia kilku plików, aby rejestr nie miał co odpalić (skan
antywira nic nie dawał bo wyciął jedno a wskakiwało na nowo drugie, ad-aware
nic nie widziało, SpyBoot też). No i miałem zgryz bo dysk SCSII i męczyłem
się tą pseudo konsolą odzyskiwania. Ale zrobiłem.

Stąd, przeglądając neta wpadłem właśnie na takie coś jak BartPe i
postanowiłem nagrać wraz z kilkoma przydatnymi aplikacjami na mini CD. Nawet
producenci niezależni robią do tego swoje wtyczki (np. Runtime Software jak
widze zamieścił gotowca bardzo fajnego GetDataBack) i to mi się podoba.
Tylko jednak trzeba będzie chyba złożyć ją z wersji XP En, ale co z polskimi
znaczkami wtedy w nazwach plików?

Pozdro.

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.