Re: BartPe - czcionki krzaki

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 19:05:03 MET DST

Dnia 15-06-2006 o 12:21:58 Paweł Tomaszewski <peval84@gezate.pl> napisał:

> ZTCP to program Paragon - Mount Everything po zainstalowaniu na Windows
> 98
> daje pełny dostęp do partycji NTFS. Działa odczyt i zapis.
> http://www.mount-everything.com/

Wiem, kiedyś go z ciekawości zainstalowałem w systemie Windows Millenium.
W pewnych sytuacjach BartPE może być niezastąpiony, np. brak pliku ntldr,
albo userinit.exe, cos się stało, nie wiadomo co, można zajrzeć, czy są
pliki na dysku. Narzędzia linuksowe też mogą dawać zapis na NTFS, ale
komfort użytkowania dla przieciętnego znawcy Windows (nie Linuksa) jest
lepszy w przypadku BartPE.

> Mam jedno pytanie. Czy z poziomu BartPE można wejść do katalogu który
> jest
> zabezpieczony odpowiednimi prawami dostępu? Na przykład z poziomu Visty
> nie
> mogę się dostać do "Documents and settings" na dysku z Windows XP.
>
> Jeżeli będzie to niemożliwe to chyba BartPE nie ma sensu. Co jeśli robak
> którego będę chciał się pozbyć ulokuje się właśnie w tak zabezpieczonym
> katalogu?

Zdaje się, że można. Nie jestem pewien, nie miałem okazji sprawdzić, w
domu używam prostego udostępniania, wszystko dobrze działa, boję się
zmieniać, żeby nie zepsuć. ;)