Re: Microsoft SSIE na maksa

Autor: Krzysztof Kowalik <borys+usenet_at_irc.pl>
Data: Wed 31 May 2006 - 09:35:47 MET DST

Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> wrote:

: To nie mialo byc zabawne, ja tak naprawde uwazam - potrafie wiec moge
: sie przesiasc na cos innego - moze bedzie mniej wygodnie i czasami jak
: mi ktos cos przesle to bedzie mniej lub barziej czytelne ale ... jest
: chociazby Linux \ BSD \Mac OS - mozna wybierac

Widzisz, problem polega ta tym, że są sytuacje, w których nie ma wyboru.

/me z FreeBSD nawet na notebooku ;>

--
Krzysztof Kowalik          |   () ASCII Ribbon Campaign
Computer Center, AGH UST   |   /\ Support plain text e-mail