Re: Microsoft SSIE na maksa

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Tue 30 May 2006 - 07:06:30 MET DST

Krzysztof Kowalik wrote:
> Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> wrote:
>
> : Wiesz, nie jest tak ze 'no choice' systemow jest od wyboru do koloru :)
>
> To nie jest zabawne, wiesz? ;>

To nie mialo byc zabawne, ja tak naprawde uwazam - potrafie wiec moge
sie przesiasc na cos innego - moze bedzie mniej wygodnie i czasami jak
mi ktos cos przesle to bedzie mniej lub barziej czytelne ale ... jest
chociazby Linux \ BSD \Mac OS - mozna wybierac

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl/blog/ - (PL)