Re: Remote Desktop i podlączanie do istniejącej sesji lokalnej.

Autor: Roman Sąsiada <nie.lubie.spamu_at_i.hate.spam>
Data: Wed 31 May 2006 - 09:40:52 MET DST

Dnia 2006-05-30 20:21, Użytkownik Łukasz 'Maly' Ostrowski napisał/a:
> Wiem że
> mogę zostawić sesję zdalną - rozłączyć się później do niej
> wrócić(co więcej jak się spróbuje zalogować na to samo konto
> to Terminal Services ubije mi sesje lokalna)

Nie ubije, tylko użytkownika lokalnego wyrzuci do ekranu logowania,
pozostawiając wszystkie pracujące aplikacje w stanie nienaruszonym i
użytkownik zdalny zobaczy wszystko w takim stanie, jak zostawił to
użytkownik lokalny. Po zakończeniu sesji zdalnej można lokalnie się
zalogować i ma się system i aplikacje dokładnie w takim stanie, w jakim
zostawił je użytkownik zdalny.
... chyba że ja nie rozumiem twojego problemu.

--
Roman Sąsiada
katoda(znaczek)poczta.onet.pl