Re: Microsoft SSIE na maksa

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Sat 27 May 2006 - 13:42:17 MET DST

Maciej Muran wrote:
> Aktywacja... Taaa, to jest dobra rzecz.
> Możliwa zaledwie 25 razy przez Internet. Na pudełku oczywiście ani
> słowa na ten temat.
I ty przez te kilka lat 5 razy reinstalowales system :)?

> Mówi się trudno, widocznie taką mają politykę uważania każdego
> za złodzieja. Nic to. Dzwonię...
> 0-801 308 801. W oknie aktywacji telefonicznej ten numer podawany jest
> jako bezpłatny. Czy aby na pewno?
> Wklepuję te wszystkie cyferki, chociaż wiem, że nie da się ich
> zweryfikować. Odzywa się Pani.
AFAIR to tam mozna od raki przejsc do rozmowy z mila pania

(...)
> Sytuacja wygląda więc tak:
> Posiadam oryginalną płytę instalacyjną. Kilka lat temu
> rejestrowałem i aktywowałem instalację podając prawdziwe dane.
> Wysłałem potwierdzenie legalności posiadanej kopii systemu. W
> rozmowie z pracownikami przedstawiam się imieniem i nazwiskiem.
> Chwilę wcześniej aktywowałem system przez telefon.
>
> Wciąż jestem traktowany jak złodziej...

ee tam :) od razu zlodziej :)

> No to niech tak zostanie. Dokończę sprawę WU legalnie ale po raz
> ostatni o czym zresztą nie omieszkałem poinformować Pani od
> aktywacji. Następnym razem będzie nielegalnie - jeśli nie widać
> różnicy, to po co przepłacać (za telefony do MS)?
>
> A gdybym był MVP, który działając w celu np. popularyzacji
> produktów MS zechciał taki produkt aktywować po raz 26? Hmm...

To bys mial dokladnie taka sama sytuacje :) MVP nie maja specjalnego
traktowania :)

A wogole to albo mnie tutaj dawno nie bylo albo Ciebie :)

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl/blog/ - (PL)