Problem z runas

Autor: RoboD <robert_dz_usun_spamtrap__at_wp.pl>
Data: Thu 18 May 2006 - 18:27:10 MET DST

Witam

Próbuje na drugiej grupie, ponieważ mój problem nie został rozwiązany.
Sprawa wygląda następująco, WinXP Pro, konto użytkownika ograniczonego
Uruchamiam *.lnk, który wywołuje *.bat o zawartości np.:
runas.exe /savecred /user:Administrator C:\irfanview.exe
Otwiera się konsolowe czarne okno, w którym miga kursor z monitem o
podanie hasła administratora. Tu zaczyna się problem, ponieważ z
klawiatury nic nie można wprowadzić. Naciskanie klawiszy nie daje
żadnego efektu na ekranie. Także wywołanie polecenia z okna konsoli
przynosi taki sam efekt. Przejrzałem Google, ale nie natrafiłem na
podobny problem. Co jest w związku z tym nie tak?

ifranview.exe jest tu tylko przykładem, problem dotyczy dowolnego *.exe
Jeśli w zaawansowanych opcjach skrótu zaznaczę opcję o uruchamianiu
z innymi poświadczeniami, to jako pierwsze pojawia się okno
windowsowe, wybieram użytkownika, podaje hasło, po czym ukazuje się
okno konsoli do wprowadzenia hasła. Tak jak wcześniej pisałem, dalej
nie można z klawiatury wpisać żadnego znaku, naciśniecie enter kończy
wykonywanie polecenia z błędem 1326: nieznana nazwa użytkownika lub
niepoprawne hasło.

Załóżmy, że nie chcę wykorzystywać programów zewnętrznych, chcę poznać
i rozwiązać mój problem z runas.

Pozdr Robert
Tlen: robod68[at]tlen.pl; GG: 1590409
(_usuń spamtrap_)