Re: Problem z runas

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Thu 18 May 2006 - 18:42:00 MET DST

Dnia 2006-05-18, *RoboD* napisał(a):

> Próbuje na drugiej grupie, ponieważ mój problem nie został rozwiązany.
> Sprawa wygląda następująco, WinXP Pro, konto użytkownika ograniczonego
> Uruchamiam *.lnk, który wywołuje *.bat o zawartości np.:
> runas.exe /savecred /user:Administrator C:\irfanview.exe
> Otwiera się konsolowe czarne okno, w którym miga kursor z monitem o
> podanie hasła administratora. Tu zaczyna się problem, ponieważ z
> klawiatury nic nie można wprowadzić. Naciskanie klawiszy nie daje
> żadnego efektu na ekranie. Także wywołanie polecenia z okna konsoli
> [...]

Hmm... Przepraszam za głupie w sumie pytanie, ale: próbowałeś w ogóle czy
to działa? Próbowałeś wklepać *poprawne* hasło i zakończyć Enterem?

Wpisywanie (na żądanie runas) hasła użytkownika "nie daje żadnego efektu"
bo tak ma być :), na ekranie nie są wyświetlane żadne gwiazdki, kropki
itp. To takie dodatkowe zabezpieczenie przed podejrzeniem jaki hasło
wpisujesz i ile ma znaków.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]