Re: Pendrive brak litery napędu

Autor: www.fijaksoft.prv.pl :) <fijaksoft_at_wytnijtobardzoproszeo2.pl>
Data: Thu 18 May 2006 - 17:55:34 MET DST

Piotr Smerda napisał(a):

> Od kiedy B: jest dla floppy "zarezerwowane"? Mój pen-drive pod B: się
> "wrzuca" :) A pod A: mam a i owszem stację dysków - na USB :)
>
> Kiedyś może i B: było potrzebne dla FDD, ale teraz jest tak samo "dobrą
> literką" jak Z:, V:, M: :)

Nie mowie ze jest zarezerwowane, tylko tak jakby, kiedys bylo zalozenie
ze floppy to a i b, dlatego MOZE jakis software (w tym win) ma z tym
jakis problem, lepiej w takich wypadkach spr czy mozna przypisac do
i9nnych liter

--
(*        www.fijaksoft.prv.pl      *)
(*     Programy, Instalki, Varia    *)