Re: Problem z runas

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Thu 18 May 2006 - 18:54:58 MET DST

In news:1c72hwcedmx64$.dlg@robert.dz , *RoboD* wrote:
> Witam
> Próbuje na drugiej grupie, ponieważ mój problem nie został rozwiązany.
> Sprawa wygląda następująco, WinXP Pro, konto użytkownika ograniczonego
> Uruchamiam *.lnk, który wywołuje *.bat o zawartości np.:
> runas.exe /savecred /user:Administrator C:\irfanview.exe

Ten akurat tu leży? Trochę dziwne miejsce. Jeśli w ścieżce jest spacja
wpisz ją w cudzysłowiu "C:\Program Files\Irfan...."

> Otwiera się konsolowe czarne okno, w którym miga kursor z monitem o
> podanie hasła administratora. Tu zaczyna się problem, ponieważ z

Po prostu nie przejmuj się ekranem tylko pisz hasło i naciśnij Enter,
jeśli wpiszesz prawidłowe, wygrałeś :).

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)