Re: Pendrive brak litery napędu

Autor: www.fijaksoft.prv.pl :) <fijaksoft_at_wytnijtobardzoproszeo2.pl>
Data: Wed 17 May 2006 - 12:26:12 MET DST

Marek Truszkowski napisał(a):
> Witam
> Jak w temacie. Pendrive Kongston Migo Data Traveler II Plus. Po
> podłączeniu do gniazda USB urzadzenie widziane jest w systemie i w
> menadżerze dysków ale system nie przypisuje żadnej litery. Po
> przypisaniu litery ręcznie w "Mój Komputer" i tak nie jest widziane,
> natomiast w total commanderze dostaję się do niego bez problemu i
> widziany jest jak np. napęd B:.
> System świeży z wszelkimi aktualizacjami. Na innych komputerach
> urządzeni rozpoznawane jest bez problemu.
> ps. inne urządzenia usb podłączone do kompa są wykrywane poprawnie.
> [...]

pytanie:

czy widac via cmd (start | uruchom | cmd | b: | dir) ?
dlaczego b: a nie np f, g, h czy dalej? - b: to jakby zarezerwowane dla
floppy
w oknie eksloratora (np moj komputer) w pasku adresu wpisac b: czy
pojawia sie zawartosc?

--
(*        www.fijaksoft.prv.pl      *)
(*     Programy, Instalki, Varia    *)