Re: Pendrive brak litery napędu

Autor: Marek Truszkowski <viking_at_sopot.pl.usun.to>
Data: Wed 17 May 2006 - 14:22:09 MET DST

www.fijaksoft.prv.pl :) napisał(a):

> pytanie:
>
> czy widac via cmd (start | uruchom | cmd | b: | dir) ?
> dlaczego b: a nie np f, g, h czy dalej? - b: to jakby zarezerwowane dla
> floppy
> w oknie eksloratora (np moj komputer) w pasku adresu wpisac b: czy
> pojawia sie zawartosc?

jak z palca nadam literę g:, h: czy inną jest to samo. własnie zmieniłem
płytę główną i bez zmian. z wiersza poleceń wchodzę na pendriva bez
problemu (ale wcześniej w menadżerze dysków muszę przypisać mu literę).
z poziomu eksploratora: nie można znaleźć 'file:///b:/' upewnij się że
ścieżka jest prawidłowa :(
zgłupiałem. totalCommander po ręcznym przipisaniu litery widzi napęd.
Problem jest czysto softwareowy.
Marek Truszkowski