reinstalacja xp i ma³y problem z kluczem...

Autor: mario <mario_z_o_at_o2.pl>
Data: Wed 17 May 2006 - 11:56:23 MET DST

Witam!

Rok temu zakupili¶my do firmy specjalistyczne oprogramowanie. W cenie
oprogramowania dostali¶my dwa komputery, które mia³y ju¿
zainstalowany system operacyjny. Na obudowach znajduj± siê naklejki
¶wiadcz±ce o legalno¶ci windowsów. Firma nie przekaza³a nam
niestety p³yt instalacyjnych. Min±³ ponad rok i na jednym z
komputerów przyda³oby siê przeinstalowaæ system dla jego
stabilniejszej pracy, niestety jednak nie ma p³yt z xp. Znalezienie
tych p³yt w firmie, która powinna by³a nam je przekazaæ graniczy z
cudem.
Co mam zrobiæ w tej sytuacji? Zak³adam, ¿e microsoft nam takiej
p³ytki nie wy¶le..., tym bardziej, ¿e nie wiem nawet czy te
windowsy s± zarejestrowane czy nie.
A mo¿e jest mo¿liwo¶æ zakombinowania z inn± wersj± xp i jaka¶
podmiana numerów, ¿eby by³o legalnie??

Dziêki z góry za pomoc

pozdrawiam
mario