Re: Pendrive brak litery napędu

Autor: Radek Cichy <rc1977_at_usun.tlen.pl>
Data: Wed 17 May 2006 - 12:54:26 MET DST

Użytkownik Marek Truszkowski napisał:
> Witam
> Jak w temacie. Pendrive Kongston Migo Data Traveler II Plus. Po
> podłączeniu do gniazda USB urzadzenie widziane jest w systemie i w
> menadżerze dysków ale system nie przypisuje żadnej litery. Po
> przypisaniu litery ręcznie w "Mój Komputer" i tak nie jest widziane,
> natomiast w total commanderze dostaję się do niego bez problemu i
> widziany jest jak np. napęd B:.
> System świeży z wszelkimi aktualizacjami. Na innych komputerach
> urządzeni rozpoznawane jest bez problemu.
> ps. inne urządzenia usb podłączone do kompa są wykrywane poprawnie.
> [...]

Podłącz go a potem uderz po kolei :
Panel sterowania -> Narzędzia administracyjne -> Zarządzanie komputerem
następnie w lewym panelu wybierz Zarządzanie dyskami.

Tam zobaczysz, czy widać napęd i jaką ma przypisaną literę. Być może
przypisaną ma B: i dlatego z poziomu systemu go nie widać (nie wiem czy
nie jest zarezerwowana dla napędów FDD). Jeśli tak to prawoklik na
symbolu nośnika (takie szare pola z góry na dół w prawym dolnym panelu)
i wybierz "Zmień literę dysku i ścieżki ..."

--
Pozdrowienia
Radek Cichy