Re: USB -> rs 232

Autor: Krzysztof L <lancellot_at_wp.pl>
Data: Sun 14 May 2006 - 21:00:26 MET DST

> Nie spotkałem po drodze żadnego opisu a znalezienie sterowniów zajęło
> ~10 sekund.
>
> ft232*
> http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm

ten znalazłem, ale po zainstalowaniu jest urządzenie USB interfejsu HID
i lipa nie można zmieniać com a i nie pojawia się info że jakiś dodatkowy
jest zajęty
( zajęte są: com 3,5,6,7)

dodałem ręcznie urządzenie (port komunikacyjny) ale
nie można do niego zainstalować sterownika i ma konflikt,
co dziwne podobno używa wejścia co jest zajęte ale zmiana na wolne nic nie
daje.

> pl2303:
> http://www.prolific.com.tw/eng/downloads.asp?ID=31

ten się zainstalował i zupełnie nic się nie zmieniło.

> Zmień na com3/com4. Ewentualnie com2. Każdy komputer ma com1, i prawie
> każdy ma com2. Nie ważne czy masz złacze czy nie. Czasem zdarza sie ze jak
> masz zintegrowany modem to masz także zajęty com3.

zmieniałem na wszystkie możliwe. ;(

> No i rozumiem że po zmianie przejściówkę wyjałeś i włożyłeś jeszcze raz?

oczywiście

> Jeśli nie zadziała to może spróbuj komputer zrestartować.

po każdej instalacji

beznadzieja; wogóle komuś to działa?

Pozdr
Krzych