Re: USB -> rs 232

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Sun 14 May 2006 - 21:09:06 MET DST

Dnia 5/14/2006 9:00 PM, Użytkownik Krzysztof L napisał:

> ten znalazłem, ale po zainstalowaniu jest urządzenie USB interfejsu HID
> i lipa nie można zmieniać com a i nie pojawia się info że jakiś dodatkowy
> jest zajęty
> ( zajęte są: com 3,5,6,7)

Jaki masz system i które zainstalowałes?
W życiu nie miałem żadnej przejsciówki zainstalowanej jako "...HID". Nie
ważne jak bym miał skopane sterowniki...

> dodałem ręcznie urządzenie (port komunikacyjny) ale
> nie można do niego zainstalować sterownika i ma konflikt,
> co dziwne podobno używa wejścia co jest zajęte ale zmiana na wolne
nic nie
> daje.

Tym sposobem to nigdy jeszcze nic nie dodałem tak żeby działało. Szkoda
czasu.

> ten się zainstalował i zupełnie nic się nie zmieniło.

To znajdx urządzenie w menedżerze urządzeń i zmień mu sterownik na ten.
Może się da i będzie działać.

> po każdej instalacji
>
> beznadzieja; wogóle komuś to działa?

Mnie działa wszystko. jako przejsciówki comy mam zajęte od com3 do
com42, poinstalowane mam wszystkie dostępne wersje driverów (vs dla usb
1.1, 2.0, d2xx; no i dla prolifica) i wszystko działa...
W2k + średnio przy pracy 2-5 różnych przejsciówek.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \