Re: Rejestr, msconfig, menadzer zadan - nie dzialaja ! HELP

Autor: eLc <aniepodambopoco_at_wp.pl>
Data: Sun 14 May 2006 - 20:57:02 MET DST

Nareszcie poradzilem sobie z tym guwnem.
Sciagnalem program Security Task Manager ktory wyswietla liste uruchomionych
procesow
Wykryl mi program msnsgrs.exe znajdujacy sie w c:\windows\system32
wuauclts.exe a takze crsss.exe (czy jakostak)
Skasowalem obydwa pliki w awaryjnym, co ciekawe nie moglem usunac, skopiowac
czy nawet sprawdzic czy jest w tym katalogu plik msnsgrs.exe, jednak tam
byl, bo jak wpisalem edit msnsgrs.exe to wysietlil mi sie jego kod w postaci
krzaczkow ;).

Jeszcze nie spotkalem sie z takim wirusem ktorego nie mogly by wykryc tyle
programow kaspersky, avast, ad-aware, spysweeper, spybot, a zrobil to plik
wazacy 1MB- SECURITY TASK MANAGER - program swietny polecam...