Re: Rejestr, msconfig, menadzer zadan - nie dzialaja ! HELP

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 12 May 2006 - 22:25:22 MET DST

Użytkownik "eLc" <aniepodambopoco@wp.pl> napisał w wiadomości
news:e42of9$odq$1@news.onet.pl...
> -Total Commander nie powiadamia ze zostal zmodyfikowany plik exe.

Znaczy się, to raczej nie wirus.

> Przeskanowalem dysk C Avastem i tu sie troche zdziwilem bo znalazl 5
plikow

Ale wtedy odinstaluj Kasperskiego!

> ktorych kaspersky nie widzial. Jednak po usunieciu tych plikow dalej jest
> samo.
> Skanowalem system rowniez rootkit revealerem ale nic nie znalazl.
>
> -Co do dziennika to takie ostrzezenie mam przy wylogowywaniu sie:
(...)
Czyli łapa na rejestrze... gryzie się? Ale skoro tylko przy wylogowaniu, a
problem występuje wcześniej... albo to się "normalnie" wyłącza, albo tak
gwałtownie, że nie zdąży się zapisać.

> -A to sa moje uslugi:
> www.jasia24.republika.pl/1.GIF
> www.jasia24.republika.pl/2.GIF

Tego Avasta doinstalowałeś teraz, czy już był, nie pamiętam?
Bo nie mogą być dwa antywirusy jednocześnie, bez wyraźnego zaznaczenia w ich
instrukchji, ze mogą być razem.
Gdyby chodziły dwa, to może się coś gryźć... czyli jeśli z tego powodu
następuje wywałka, to się nie zdziwię...
Hmm... spróbuj ustawić usługę kavsvc z opcją autostartu "wyłączona", spróbuj
ją też zatrzymać (najpierw normalnie zatrzymując program, potemk usługę w
menedżerze usług) i wtedy zobacz, czy nadal występuje zrzucanie zadania.
Jeśli masz możliwość zrobić to w miarę bez szkody, tzn. wrócić do założonego
stanu, to spróbuj Kasperskiego odinstalować "w pizdu", zobacz, czy błąd
wystąpi ponownie. I pamiętaj, nie mogą być dwa antywirusy jednocześnie.
Skoro pisałeś, ze a awaryjnym nie ma problemu, hmmm... pokusiłbym się o
sprawdzenie, co z uruchamiających się w trybie normalnym, nie uruchamia się
w trybie awaryjnym. Najbardziej prawdopodobnym sprawcą zamieszania wydaje mi
się Kasperski, kolega mój rzucił go w cholerę, bo mu za dużo problemów
stwarzał. Wrzucił Avasta i "zapomniał", ze ma jakiegoś antywira - program
nie przeszkadza, nie zamula komputera, a skutecznie chroni. I
najważniejsze - darmowy do domu.
Jak mozesz, to powyłączaj też, co tylko się da, tak, abyś mógł potem znowu
wszystko włączyć, wszelkie FW, antyspyware, antywiry (w sumie powinno
wystarczyć wyłączyć Kasperskiego), zapory, etc. Odłącz od sieci (bo bez
zabezpieczeń wystawiasz się jak z gołą d...), zrestartuj i zobacz, czy błąd
jest nadal. Na wszelki wypadek utwórz punkt przywracania, zanim to
powyłączasz. Jeśli pomogło, po kolei włączaj usługi, programy i zobacz, po
czym błąd wystąpi znowu.
Niespecjalnie po usługach widzę, co by mogło jeszcze rzeźbić. Jedynie
Kasperski wydaje mi się podejrzany.

--
LH
Na pohybel spamerom...