Re: jak przegrac pliki z ext3 (Linux) na fat/ntfs?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 13 May 2006 - 14:59:26 MET DST

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.syneticon.net> napisał w
wiadomości news:e44fj2$7pi$1@newsreader3.netcologne.de...
> Michal Kawecki wrote:
[...]
> Nie chce mi sie bawic w zadne serwery + importowanie tego. Moze
> jakbym mial temat opanowany - ale ze nie mam, to szkoda mi czasu
> na nauke czegos, z czego raczej nigdy nie skorzystam.

Uwierz - nauki jest na pół godziny, ten program jest gotowy do pracy po
zainstalowaniu. Dłużej Ci zejdzie z ręcznym kopiowaniem jakimiś
wymyślnymi filtrami.

> Przerost formy nad trescia, a docelowo i tak bym sie albo
> naklikal, albo napisal - ma to byc w folderach 2002\Styczen,
> 2002\Luty itd, czyli tak jak jest teraz.

W Surgemail wystarczy pozakładać foldery o takich nazwach i do nich te
pliki powrzucać, i już. Maile będą posortowane zgodnie z życzeniem w
dokładnie takim samym drzewku folderów IMAP. Zero roboty.

> Dodatkowo dochodzi jeszcze jeden czynnik - przegrywanie z tych
> starych dyskow na dysk USB (USB1?) cholernie dlugo trwa - 15 GB
> szlo chyba z 6 godzin albo cos kolo tego.

Za to po ethernecie pójdzie do 10 razy szybciej.

OK, nie mam więcej argumentów, tym bardziej że Ci się nie chce. Bye :-).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/