Re: Jak wyczyscic tablice partycji?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 13 May 2006 - 14:50:43 MET DST

Użytkownik "jarekexe" <jarekexe@wp.pl> napisał w wiadomości
news:1147523449.477892.244750@g10g2000cwb.googlegroups.com...

> Zrobione. Jako, że mam już uszkodzoną partycję - sformatować
> ponownie? Czy jakiś inny zabieg przeprowadzić? Chciałbym
> zainstalować XP (lub 2003] na tym dysku. Jakieś dodatkowe sugestie?

Ano, wystarczy ją sformatować. Ewentualnie zdjąć ją przedtem i założyć
ponownie.

Uważaj - instalator W2k nic nie wie o obsłudze 48-bit LBA, musisz
postawić system na partycji o wielkości do 128 GiB (137 GB) i potem ją
ewentualnie powiększyć np. programem BootIt. Choć ja preferuję dwie
partycje - małą na sam system z profilami (jakieś 20 GB) i dużą na dane.
Wtedy jest i bezpiecznie (łatwo zrobić obraz takiej partycji), i
wydajnie.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/