Re: Jak wyczyscic tablice partycji?

Autor: jarekexe <jarekexe_at_wp.pl>
Data: Sat 13 May 2006 - 15:03:25 MET DST

Uhm... wlasnie mi zniknela cala partycja. Dla wyjasnienia dodam,
ze ten dysk 160GB mialem podzielony na 2 parycje. 10GB i reszta na
drugiej. Ta 10GB zostala uszkodzona dawno, i od jakiegos czasu nie
mialem do niej dostepu. Druga partycja dzialala do wczoraj, kiedy
to katalogi zaczely 'znikac'. Znaczy byly widoczne ale nie mozna
bylo don wejsc. A teraz [chyba po tym, jak zmienilem te ustawienia
w rejestrze dotyczace LBA] partycja 150GB w ogóle nie istenieje :|

W disc managerze pisze, ze mam 1 parycje 9,32GB a reszta 139,73 wolne
miejsce :|