Re: Outlook Expres - nieznany błąd, niby nie wysyła a wysyła.

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 29 Apr 2006 - 01:56:59 MET DST

Użytkownik "Sławomir Stępniak" <slaw1step@poczta1.1onet.pl> napisał w
wiadomości news:e2uca1.25g.1@slawstep.aqua.poznan.pl...
> A co by szkodziło, w momencie, gdy to co miało być wysłane, jest już
> niby wysłane, skasować plik "Skrzynka nadawcza.dbx" (oczywista przy
> wyłączonym OE)? No i następnie uruchomić OE :)

Można przy włączonym. Jeśli wyłączam, to tylko po to, aby w razie jakiejś
sraki w pamięci, co się zdarza i może mieć wpływ na sam program (jak też
rzeczywiście może tu być taki przypadek), nie spadła ona z powrotem do
pliku. Jeśli OE chodzi GUT, nie wyłączam go przy takim kasowaniu. I przez
ponad 6 lat jeszcze ani razu nie miałem przez to kłopotu. Chyba, że celowo,
po zabezpieczeniu backupu, kombinowałęm bezpośrednio z zawartością plików
folderów. Wtedy jednak po reinstalce, lub wyprostowaniu OE, backup z
powrotem lądował w programie i nikt nie wiedział, że była jakaś przerwa.

--
LH
Na pohybel spamerom...