Re: Outlook Expres - nieznany błąd, niby nie wysyła a wysyła.

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Sun 30 Apr 2006 - 01:03:58 MET DST

in news:4452ac99@news.home.net.pl , *Lawrens Hammond* wrote:
> Użytkownik "Sławomir Stępniak" <slaw1step@poczta1.1onet.pl> napisał w
> wiadomości news:e2uca1.25g.1@slawstep.aqua.poznan.pl...
> Można przy włączonym. Jeśli wyłączam, to tylko po to, aby w razie
> jakiejś sraki w pamięci, co się zdarza i może mieć wpływ na sam
> program (jak też rzeczywiście może tu być taki przypadek), nie
> spadła ona z powrotem do pliku. Jeśli OE chodzi GUT, nie wyłączam go
> przy takim kasowaniu.

Ty możesz/nie wyłączasz, ja też czasami, wiemy kiedy można sobie na
to pozwolić, mamy wyłączone jakieś autokompaktowania, odstawiony od
poczty antywirus, a nawet jak coś nie pójdzie to sobie poradzimy.
A innym piszę, żeby wyłączali, nawet jak to niekonieczne, niech się
nawyk wyrabia. Posty czytują też inni, i nie zauważą u siebie jakiejś
drobnej różnicy, nie mam najmniejszego zamiaru się potem tłumaczyć,
dlaczego nie ostrzegałem, że w takim to a takim przypadku szczególnym
należało jednak wyłączyć.

--
Pozdrawiam, :Sławomir Stępniak: slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)