Re: subskrybcja norton AV

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Sat 29 Apr 2006 - 01:04:56 MET DST

in news:a8h452tclc4ie4hnhp8b2a023e49d77o27@4ax.com , *rs* wrote:
> nie uzywam nortona, ale zostalem poproszony o wyjasnienie ponizszej
> kwestii.
> chodzi o taka sytuacje. wykupuje subskrypcje na rok. 3 miesiace przed
> koncem symantec sle mi komunikat, ze moja subskrybcja jest bliska
> wygasniecia i daje mi mozliwosc update'u. jesli pamietam, kiedy
> wykupilem poprzednia subskrybcje, moge poczekac do konca okresu
> subskrybcji, ale moge tez zrobic update natychmiast. jesli zrobie
> natychmiast okazuje sie ponoc, ze przedluzenie subskrybcji nastepuje
> od wlasnie tego momentu, a nie od momentu wygasniecia starej. czyli
> [...]

Jeśli tylko przedłużasz subskrypcję, byłoby to dziwne. Zapłaciłeś za
'abonament' do dnia x, to i przedłużasz od następnego. Przypuszczam.
Ale, jakbyś wpadł na pomysł wykupienia następnego roku już innym
programem (wersją) np. chciałbyś NAV2005 upgrade'ować do NAV2006
dnia x-90, to patrząc na nieznaczną różnicę ceny, przypuszczam, że to
już może być prawda. W końcu od dziś masz całkiem inny program.
To sie nazywa 'marketing', a ta firma jest w tym niezrównana.
Podobnej atrakcji spodziewałbym się przy zakupie w trakcie ważności
wersji trial (np. przyczasopismowej). Są specjalne oferty zakupu,
w pierwszym miesiącu spory rabat, w drugim mniejszy, a jak dotrwasz
do końca triala figę. Przeciez nie za piękne oczy, tylko 'w zamian'
za ten niewykorzystany czas. A nawet proporcjonalnie większy, bo im
wcześniej zakończysz testowanie i kupisz, tym większa szansa, że nie
zdążysz zapoznać się z wadami.

PS, zapoznaj proszącego o radę z cennikami innych AV, które bez rabatu
wypadają taniej, a i zasady sprzedaży są mniej 'podchwytliwe'.
Nie podpowiem, które, bobym jeszcze na sprzedawcę ww. wyszedł ;)

--
Pozdrawiam, :Sławomir Stępniak: slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)