Logowanie do domeny po VPN

Autor: Michał K. <amigo_at_nospam.icpnet.pl>
Data: Wed 26 Apr 2006 - 08:29:31 MET DST

Witam

Zestawione jest połączenie VPN router-router między oddziałem a centralą
firmy. Dostęp do internetu poprzez DSL (oddział 250 kbit/s, centrala 4
mbit/s). W oddziale jest sieć na 5 komputerów (bez żadnego serwera) a w
centrali sieć oparta o domenę Windows 2003 Server. Czy jest zasadne
podłączanie komputerów w oddziale do domeny w centrali ? Nie chodzi mi
oczywiście o korzyści z podłączenia do domeny, tylko czy to będzie działać
na tyle sprawnie że nie utrudni życia mi i pracownikom w oddziale ? Martwię
się o czas logowania do domeny przede wszystkim. Proszę o jakieś wskazówki
czy doświadczenia w tym zakresie.
Z góry wielkie dzięki !
Pozdro