Re: Logowanie do domeny po VPN

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Wed 26 Apr 2006 - 23:16:53 MET DST

Michał K. wrote:
> Witam
>
> Zestawione jest połączenie VPN router-router między oddziałem a centralą
> firmy. Dostęp do internetu poprzez DSL (oddział 250 kbit/s, centrala 4
> mbit/s). W oddziale jest sieć na 5 komputerów (bez żadnego serwera) a w
> centrali sieć oparta o domenę Windows 2003 Server. Czy jest zasadne
> podłączanie komputerów w oddziale do domeny w centrali ? Nie chodzi mi
> oczywiście o korzyści z podłączenia do domeny, tylko czy to będzie działać
> na tyle sprawnie że nie utrudni życia mi i pracownikom w oddziale ? Martwię
> [...]

Czas logowania zalezy w duzej mierze od tego co klienci beda ciagnac z
domeny - czyli ile i jakie masz GPO, co robia skrypty logowania i startu
maszyn itp.

Z samym logowaniem przy tego typu laczu nie powinno byc problemu,
oczywiscie to jakie lacza maja przepustowosc jeszcze nie mowi o tym jak
dzialaj, czyli na przyklad jakie maja opoznienia

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl/blog/ - (PL)