Re: Dyskietka startowa w xp

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 21:41:14 MET DST

In news:e2lt3n$2tbl$3@news2.ipartners.pl,
j_marek <j_marek@USUN_TO.gazeta.pl> typed:

http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.ms-windows.winnt/msg/25a18ce3457abd84

> [...]
> I faktycznie są zasady grup odpowiedzialne za "Pasek miejsc wspólnego okna
> dialogowego" jak to określa dokumentacja. Niestety nie byłem wstanie
> ustawić przez zasady grup odwołania do foldera Pulpit i Moje dokumenty.
> Może trzeba zrobić to inaczej, spróbować przez podanie ścieżki. W każdym
> razie ominąłem problem z prawami i ustawiłem sobie PlacesBar w rejestrze.
>
> Jaki wniosek z tej opowieści? Otóż okazało się, że zasady grup nie są
> trzymane w tym kluczu, może nawet nie są trzymane w rejestrze. Mają tylko
> swoje odzwierciedlenie w rejestrze. Przynajmniej tak wynika z moim

Nie, kazda zmiana w 'zasada grup' jest zapisana w rejestrze.

> Myślę, że podobnie jest z SecPol.msc. Dlatego trzeba uważać aby się nie
> pogubić co gdzie się ustawiało i trzymać się jednej metody. Jeśli można
> ominąć edycji rejestru to może trzeba tak zrobić.
>
> P.S. Przy okazji przedstawiłem zupełnie inny problem.

Kazdy robi/wykonuje w/g wlasnego uznania ;-)

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy