Re: myszka + scroll = problem

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 21:37:49 MET DST

Użytkownik "pirek" <pirek@NOSPAM.o2.pl> napisał w wiadomości
news:e2lspc$3f0$1@News.K.PL...

> Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości
> >
> wtedy prosty programik majacy majacy event OnScrollDown by reagowal, a nie
> reguje :/

Jeszcze jedna możliwość, z którą niewiele sie da zrobić... mam jeden taki
komputer...
Z jakiegoś powodu zegar, czy taktowanie szyny nie trzymają parametrów.
Wskutek tej odchyłki jeszcze da się np. zobaczyć normalny ruch myszą, czy
też klikanie przyciskami, ale już scroll daje inne sygnały i te wypadają już
poza punktami próbkowania, czy jakoś tak. Mysz USB ma inny interface, który
pośredniczy w przekazywaniu sygnałów.
Ja bym się posunął do takiego numeru (uwaga, ryzykowne!)... skoro to
identyczne komputery, zgrałbym BIOSa z tego, gdzie myszy chodzą i
przeflashowałbym tego drugiego.
Potem upewniłbym się, czy ustawienia w CMOS także są identyczne, co do
każdego parametru, czy ewentualne zworki na płycie także...
Wracając do mojego kompa - też ma rozjechany zegar (albo może coś innego?
Ale dawanie parametrów taktowania na najwolniejsze nie dawało nic... ) i tak
w ogóle, to działa, gra muzyka i obraz, ale próbowałem połączyć go z drugim,
kablem równoległym 4-bitowym (opis wykonania w programie Total Commander) i
kable się zobaczyły... ale... jedna strona stale raportowała, że próbna
paczka przyszła z błędem. Wadliwy komputer źle wydawał. Druga strona, odbiór
w wadliwym, wypadała dobrze. Nic się nie da(ło) z tym zrobić.

--
LH
Na pohybel spamerom...